A Forbes ajánlásával

MESTERAKADÉMIA GYAKORI KÉRDÉSEK

 

ÁLTALÁNOS KÉRDÉSEK

 

Mi az a MesterAkadémia?

A MesterAkadémia egy internetes oktatási szolgáltatás, ahol ismert emberektől, hírességektől tudsz tanulni. A MesterAkadémia videókurzusai teljes mértékben exkluzív tartalmak, közvetlenül a Mesterekkel készítettük őket, hogy azt a tudást szerezhesd meg belőlük, amit ők szeretnének átadni neked.

Mit tartalmaznak az epizódsorozatok, csomagok?

A MesterAkadémia kurzusok tartalmát, a tantervet maga az oktató tervezi meg. Egy-egy sorozat 9-14 darab átlagosan 10-15 perces, különböző témákból építkező epizódot tartalmaz. A videók megnézését bármikor szüneteltedheted, vagy újrakezdheted, ahányszor csak szeretnéd. Az “Alap kurzus” csomag részeként az epizódokhoz kapcsolódik egy-egy ellenőrző kérdéseket tartalmazó rövid teszt és egy munkafüzet is. Kiegészítő "Diploma" csomagként lehetőséged van a tudásanyagot összefoglaló záró teszt megvásárlására is, melynek eredményes elvégzése esetén egy nyomtatható oklevéllel jutalmazunk. Ha a “Prémium” csomagot választod, akkor egy 2 óra hosszú csoportos, élő webináriumon fogsz tudni részt venni a mestereddel, ahol online felteheted neki kérdéseidet. Az “Éves bérlet” csomagunk megvásárlása esetén hozzáférést kapsz egy évig az összes mester “Alap kurzus” csomagjához, az összes epizóddal, tesztkérdéssekkel, munkafüzetekkel és wekfilmekkel.

Milyen hosszú egy kurzus és az epizódok?

Minden kurzus legalább 2 óra, 9-13 darab átlagosan 10-15 perc hosszúságú epizódból áll, amiket az általad választott 3 eszköz valamelyikén bárhol, bármikor, bármennyi alkalommal megtekinthetsz. Az, hogy mennyi idő alatt teljesíted a kurzust, a saját választásodtól és lehetőségeidtől függ, csak rajtad múlik.

Kötelező a kurzust meghatározott időn belül teljesítenem?

Minden megvásárolt kurzus esetén az adott mester kurzusához korlátlan hozzáférésed lesz, így akkor és ott végzed el az egyes epizódokat, amikor szeretnéd.

Milyen epizódokat tartalmaznak az egyes kurzusok?

Amint egy új kurzus megjelenik, az epizódsorozat pontos tanmenete és az epizódok rövid szöveges kivonata megjelenik az adott mester oldalán, amiből tájékozódhatsz a tartalomról. Minden epizódhoz találsz a munkafüzetben javasolt házi feladatokat a gyakorláshoz, melyek elvégzése ajánlott, de nem kötelező.

Mit tartalmaz az “Alap kurzus” csomag?

A csomag tartalmazza az adott Mesterhez kapcsolódó összes epizódot és az ezeket követő ellenőrző kérdéseket.

Mit tartalmaz a “Diploma” csomag?

A csomag tartalmaz minden epizódhoz kapcsolódóan egy záró teszt feladatsort, melynek sikeres elvégzése esetén oklevéllel jutalmazunk.

Mit tartalmaz a “Prémium” csomag?

A csomag tartalmaz egy kb. 2 órás, csoportos, élő webináriumot, ahol a mester számára előre fel tudsz tenni kérdéseket, és élőben tudsz vele csetelni is. A webinárium időpontjáról később, előre értesítünk. Ha valamilyen ok miatt mégsem tudsz részt venni az élő bejelentkezésen, akkor a webinárium anyagát a csomagot megvásárlók számára egy jelszóval védett videó formájában később elérhetővé tesszük.

A már lezárult webináriumok után a Prémium csomag az adott mester 2 órás online bejelentkezésének videós felvételét tartalmazza, ami a Profilom menüpont alatt válik elérhetővé. Ha további kérdésed van a webinárium tartalmával és lebonyolításával kapcsolatban, kérjük, írj nekünk az info@mesterakademia.hu email címre.

Mit tartalmaz az “Éves bérlet” csomag?

“Éves bérlet” csomagunk megvásárlása esetén hozzáférsz az összes mester alap kurzusához 365 napig. Ebben szerepel a kurzusok összes epizódja, a tesztkérdések, a munkafüzetek és a werkfilmek. Biztosítunk arról, hogy az egy éves időtartam alatt legalább 3 új mester kurzusát is közzé tesszük. Az éves bérlet nem tartalmazza a kurzusok "Diploma" vagy "Webinárium" csomagjait, ezeket az egyes mesterekhez külön tudod megvásárolni.

Mi történik, ha befejezem a kurzust?

Epizódonként vagy a teljes sorozat befejeztével visszajelzést adhatsz nekünk pontozás segítségével. “Diploma” vagy “Prémium” csomag vásárlása esetén -- az összes epizód megtekintését követően -- lehetőséged van kitölteni a záró tesztet, amelynek eredményes elvégzését oklevéllel jutalmazzuk. További információk a TESZTEKKEL KAPCSOLATOS KÉRDÉSEK pont alatt találhatóak.

Van lehetőségem csatlakozni a kurzusom MesterAkadémia csoportjához és megvitatni a többi felhasználóval az élményeimet?

Csatlakozz a MesterAkadémia oldalához Facebook-on, ahol lehetőséged van megosztani tapasztalataidat, visszajelzést adni és tudást cserélni a többi felhasználóval.

Maradtak még további általános kérdéseid? Fordulj hozzánk bizalommal!

Munkatársunk rendelkezésedre áll az alábbi email címen: info@mesterakademia.hu

 

REGISZTRÁCIÓVAL KAPCSOLATOS KÉRDÉSEK

 

Hogyan tudok regisztrálni az oldalra?

Kattints a jobb felső sarokban a “Belépés gombra”, majd nyomj a “Regisztrálok” gombra. Add meg az email címedet és a jelszavadat (kétszer), olvasd el és fogadd el az Általános Szerződési Feltételeket, és nyomj a “Regisztrálok” gombra. Másik lehetőségként klikkelj a “Regisztráció Facebook fiókkal” gombra.

Mit tegyek, ha elfelejtettem a jelszavamat?

A “Belépés menüpontra” való kattintás után nyomj az “Elfelejtetted a jelszavadat?” gombra. Ezután a “Jelszóemlékeztető”-ben add meg a regisztrációkor használt email címedet és kattints a “Jelszó kérése” gombra. A rendszer automatikusan aktiváló linket küld a regisztrált email címedre, aminek segítségével új jelszót állíthatsz be. A jelszó nem igényel semmilyen speciális karaktert, de különböznie kell a régi jelszavadtól.

Hogyan tudom megváltoztatni a jelszavamat?

Be vagy már jelentkezve? Akkor a jobb felső sarokban a “Profilom” menüpont “Beállítások” pontja alatt tudod megváltoztatni a jelszavadat az aktuális, majd az új jelszó megadásával. A jelszó nem igényel speciális karaktert, de nem lehet ugyanaz, mint a régi jelszavad volt. Amennyiben nem vagy bejelentkezve: a “Bejelentkezés” menüpontra kattintva megtalálod az “Elfelejtetted a jelszavadat?” gombot, ahol a “Jelszó kérése” gombra nyomva kapsz egy új aktiváló linket a regisztrációkor megadott email címedre. Az emailben érkezett linkre kattintva új jelszót állíthatsz be az oldalon.

Mit tegyek, ha a rendszer azt írja, hogy az adott email címmel regisztráció nem létezik?

Ellenőrizd, hogy tényleg a megadott email címmel regisztráltál-e az oldalra, és amennyiben megbizonyosodtál erről és mégsem működik, kérünk, írj nekünk az info@mesterakademia.hu email címre.

Hogyan szerkeszthetem a profilomat?

Bejelentkezés után a “Profilom” menüpont alatt lehetőséged van felhasználónevet és email címet megadni. Innen tudsz jelszót változtatni, Facebook fiókot hozzáadni és feliratkozni a hírlevelünkre!

Hogyan férek hozzá a MesterAkadémia kurzusaimhoz?

A jobb felső sarokban a “Belépés” menüpontra kattintva az email címed és a jelszavad beírásával tudsz bejelentkezni az oldalra. Másik lehetőségként klikkelj a “Belépés Facebook fiókkal” gombra, ha Facebook-kal regisztráltál. Miután beléptél, kattints a jobb felső sarokban a “Profilom” menüpontra és válaszd ki a “Kurzusaim” pontot. Itt megtalálod a megvásárolt kurzusaidat, és el tudod indítani az egyes epizódokat, vagy folytathatod a már megkezdett részeket. Amikor kiválasztottad a megfelelő kurzust, nyomj a “Kurzus kezdése” vagy “Kurzus folytatása” gombra.

Hogyan tudom kezelni a fiókomat mobilon?

Mobilon is hasonlóképpen tudsz bejelentkezni és használni a funkciókat épp úgy, mint számítógépen, laptopon vagy épp táblagépen.

Hogyan tudom jelezni a biztonsági problémámat?

Bármi biztonsági problémát észlelsz, kérünk, azonnal fordulj hozzánk az info@mesterakademia.hu email címen.

Hogyan tudom törölni a fiókomat?

Amennyiben arra az elhatározásra jutottál, hogy törölni szeretnéd a fiókodat, előtte kérjük, oszd meg velünk ennek okát az info@mesterakademia.hu címen. Reméljük, ezt megismerve el tudjuk hárítani a kétségeidet. Ha mégis úgy döntesz, hogy törölni szeretnéd a fiókodat, ezt szintén az info@mesterkademia.hu email címen tudod kérni.

Át tudom ruházni a profilomat?

A profilod nem ruházható át más részére.

 

TESZTEKKEL KAPCSOLATOS KÉRDÉSEK

 

Hol érem el az epizódok utáni tesztkérdéseket?

Az egyes epizódok alatt az “Epizód indítása/folytatása” gomb mellett található a “Tesztkérdések” gomb, ide kattintva automatikusan elindul a felület.  A “Tesztkérdések” elvégzése nem kötelező, csupán egy lehetőség. “Diploma” vagy “Prémium” csomag vásárlása esetén a Záróteszt elvégzésének alapfeltétele az epizódonkénti tesztkérdések sikeres kitöltése.

Az epizódokhoz tartozó tesztkérdések csak egyben végezhetőek el?

Nem, külön-külön is kitöltheted a tesztkérdéseket, azonban figyelj arra, hogy ha a teszt kitöltése közben kilépsz, akkor ugyan újra tudod kezdeni, de a teszt az elejéről indul majd.

Van a tesztkérdések kitöltésének időkorlátja?

Nincs. Annyi idő áll a rendelkezésedre, amennyit szeretnél. Az egyes epizódok utáni teszt feladatok átlagosan 5 percet, a záró teszt feladatsor körülbelül 30 percet vesz igénybe.

Mikor számít sikeresnek a tesztkérdések teljesítése?

A tesztkérdéseket nem értékeljük a kitöltés helyessége szempontjából. Ha bizonytalan vagy a válaszaidban, arra biztatunk, hogy nézd meg az adott epizódot még egyszer.

Hol érem el az egyes kurzusok munkafüzetét?

Az egyes kurzusok munkafüzetét a vásárlást követően a Mester oldalán a Munkafüzet ikonra kattintva tudod letölteni.

Hol érem el a Záróteszt feladatsort?

A Záróteszt feladatsort az adott mester epizódsorozatának végén találod meg. A Záróteszt feladatsor az “Diploma” vagy a “Prémium” csomagok választása esetén tölthető ki.

A záró teszt feladatsor elvégzésének követelménye az egyes epizódokhoz tartozó tesztkérdések sikeres elvégzése?

Igen, a záró feladatsor elvégzésére akkor van lehetőséged, ha megvásárolod a hozzá szükséges “Diploma” vagy “Prémium” csomagot, továbbá sikeresen teljesítetted az egyes epizódokhoz kapcsolódó tesztkérdéseket.

A záró teszt feladatsor csak egyben végezhető el?

Igen, a záró teszt feladatsort egyben kell kitölteni. Amennyiben kitöltés közben kilépsz a tesztből, lehetőséged van azt újra elkezdeni, de ilyenkor automatikusan a feladatsor elejéről indulnak majd a kérdések.

Van a záró teszt feladatsor kitöltésének időkorlátja?

Nincs. Annyi kitöltési idő áll rendelkezésedre, amennyit szeretnél.

Mikor számít sikeresnek az záró teszt feladatsor teljesítése?

80%-ban helyes válaszokat tartalmazó kitöltés esetén tekintjük sikeresnek a záró tesztet, és ebben az esetben fogod megkapni az Oklevelet is.

Amennyiben sem sikerül teljesíteni a záró teszt feladatsort, van lehetőségem újra próbálkozni?

Igen, ahányszor csak szeretnél. Hajrá!

Automatikusan megkapom az oklevelemet, ha elvégzem a teljes kurzust?

Az oklevél megszerzésének feltétele, hogy minden egyes epizódhoz kapcsolódó tesztkérdést, illetve a végső záró teszt feladatsort is sikeresen elvégezd. Az végső teszt feladatsort és a hozzátartozó oklevél megszerzését az “Diploma” csomag és a “Prémium” csomag tartalmazza.

Hogyan kapom meg az oklevelemet?

A regisztráció során megadott nevedre kiállított oklevelet, a Záróteszt sikeres kitöltése után az "Oklevél letöltése" gombra kattintva tudod letölteni. Amennyiben módosítani szeretnéd az Oklevélen szereplő nevedet, azt a Pofilom menüpont alatt tudod megtenni. Ezt csak a Záróteszt kitöltése és az Oklevél letöltése előtt tudod megtenni. Ha utólagosan szeretnéd módosítani, először módosítsd a nevedet a Profilom alatt, majd újra tölts ki a Zárótesztet és töltsd le az Oklevelet.

 

TECHNIKAI KÉRDÉSEK

 

Milyen internetes keresővel, böngészővel tudom használni az oldalt?

Bármelyik modern böngésző alkalmas az oldal használatára. Javasoljuk a Chrome vagy a Firefox használatát.

Miért nem töltődik be a videó?

Amennyiben problémába ütközik a videó betöltése, itt találsz néhány lehetséges megoldást, amit ki tudsz próbálni:

Ellenőrizd a böngésződet! A támogatott böngészők használatát javasoljuk az optimális a MesterAkadémia élményhez, ezek a Chrome és a Firefox.

Ellenőrizd az internetkapcsolatodat! A gyenge internetkapcsolat okozhatja a videó betöltésének lassulását.

Ellenőrizted mostanában az internetkapcsolatod sebességét? Ezt megteheted a speedtest.net oldalon. A megkívánt letöltési sebesség a HD videók megtekintéséhez minimálisan 5 mB/sec. Amennyiben nem rendelkezel a minimális letöltési sebességgel, javasoljuk, hogy csökkentsd a videók felbontását. Ezt megteheted az egered segítségével, a kurzort a videóra húzva jobb gomb kattintása után a “Felbontás állítása” opcióban.

Tisztítsd meg a böngésződet a sütiktől! Keresd meg a böngésződ “Beállításaiban” az “Előzmények” menüpontot, majd pipáld ki az “Előzmények törlésében” a “Cookie” opciót, és nyomj a “Törlés” gombra.

A betöltés során bármilyen hibaüzenet jelenik meg a képernyőn? Ha így van, kérjük, készíts egy képernyőképet (Print Scr billentyű segítségével), és email csatolmányként küldd el nekünk az alábbi email címre.

Ha egyik lépés sem sikerült, légy szíves, vedd fel velünk a kapcsolatot a hiba részletes leírásával az info@mesterakademia.huemail címen.

Mi a teendő, ha mobiltelefonról nézném a megvásárolt kurzusaimat, de az epizód nem tölt be, helyette fekete négyzetet látok?

A MesterAkadémia kurzusait a legfrissebb operációs rendszerrel rendelkező mobiltelefonról tudod megnézni. Ahhoz, hogy problémamentesen tudd a kurzusaidat élvezni, kérjük, frissítsd a készüléked operációs rendszerét!

Hogyan tudom megváltoztatni a videó minőségét?

A videók felbontását az egered segítségével állíthatod: a kurzort a videóra húzva jobb gomb kattintása után a “Felbontás állítása” opcióban.

Hogyan tudom teljes képernyőn nézni a videókat?

A videókat teljes képernyőre állíthatod a videó sarkában a “Teljes képernyő” ikonra kattintva.

Meg tudom nézni a videókat mobiltelefonról is?

A mesterakademia.hu oldal tartalmait mobilról is kényelmesen meg tudod tekinteni. Ehhez arra van szükség, hogy a legfrissebb operációs rendszer fusson a készülékeden. Ahhoz, hogy problémamentesen tudd a kurzusaidat élvezni, kérjük, frissítsd a készüléked operációs rendszerét!

Meg tudom nézni újra a videókat?

Igen! A videókat bárhol félbehagyhatod és később ettől a ponttól tudod őket folytatni. Ha a videót egyszer már végignézted, és megtekintettnek mutatja az oldal, bárhol, bármikor megnézheted újra a menüsorból az “Epizód újrajátszása” gombra kattintva.

Letölthetőek a videók az oldalról?

Nem, a videók nem tölthetőek le és nem továbbíthatóak, ezt a szabályzatunk kifejezetten tiltja! Viszont bárhonnan, bármikor eléred a megvásárolt kurzusok epizódjait!

Hány eszközről tudom használni a profilomat?

A profilba való belépéshez, valamint az azon belül megvásárolt epizódok megtekintéséhez 3 különböző eszközről tudsz bejelentkezni, ezeket a rendszer regisztrálja. Egyéb eszköz használata, továbbá két eszközről egy időben történő használat esetén a rendszer kitilthat a fiókodból!

Új eszközt (számítógép, táblagép, telefon) vásároltam. Hogyan tudom cserélni a rendszerben?

Amennyiben a három eszközöd valamelyikét lecseréled, kérjük, az info@mesterakademia.hu email címen jelezd ezt nekünk, hogy törölni tudjuk a már nem használt eszközt a rendszerből, az újat pedig regisztráljuk. A regisztrációról bővebben az ÁSZF-ben olvashatsz.

A MesterAkadémia kurzusok csak magyar nyelven elérhetőek?

Igen, videósorozataink egyelőre kizárólag magyar nyelven érhetőek el.

Rendelkeznek felirattal a MesterAkadémia videói?

Az epizódok jelenleg nem rendelkeznek felirattal.

Honnan végezhetem a kurzus?

Bárhonnan a világban megnézheted az kurzusok epizódjait, ha megfelelő internetes kapcsolattal rendelkezel.

Engedélyezhetem másnak a fiókom használatát?

A fiókod kizárólagos használója Te vagy, így kifejezetten tilos azt mással megosztani, a kizárólagosságodat a regisztrált eszközeid IP címe alapján ellenőrizzük. A videók, szövegek továbbítása jogsértésnek minősül! Amennyiben barátaid, ismerőseid érdeklődnek a kurzusok iránt, kérd meg őket, hogy Regisztráljanak az oldalra és vásárolják meg a saját hozzáférésüket.

Kitiltott a rendszer. Mit tegyek?

A profilba való belépéshez, valamint az azon belül megvásárolt epizódok megtekintéséhez 3 különböző eszközről tudsz bejelentkezni, ezeket a rendszer regisztrálja. Egyéb eszköz használata, továbbá két eszközről egy időben történő használat esetén a rendszer kitilthat a fiókodból! Kérjük, ilyen esetekben írj az info@mesterakademia.hu címre!

 

VÁSÁRLÁS, FIZETÉS

 

Mivel tudok fizetni? Hogyan tudok megvásárolni egy vagy több MesterAkadémia kurzust?

Két lehetőséged van a vásárlásra:

A mesterakademia.hu nyitóoldal jobb felső sarkában a “Belépés” gombra kattintva először a “Regisztrálok” gomb segítségével kell regisztrálnod magadat. Regisztráció után az adott mester oldalán lehetőséged van a saját kurzusának megvásárlására vagy ajándékozására is, illetve éves bérlet vásárlás és ajándékozásra is. 

A vásárlási gombokra kattintva a fizetést megelőzően is tudsz regisztrálni. 

A regisztráció mindkét esetben kötelező.

Mivel tudok fizetni?

Az oldalon az alábbi fizetési módok állnak rendelkezésre: OTP Simple és PayPal.

OTP esetén a Visa, Mastercard, Maestro, AmEx kártyákat, PayPal esetén pedig a Visa, Mastercard, Maestro, AmEx, Discover kártyákat fogadjuk el.

Hogyan kapok számlát a vásárlásomról?

Sikeres fizetés esetén a rendszer automatikusan elkészíti az áfás számlát a vásárlásról, amit a "Profilom" menüpontban a "Vásárlásaim" kiválasztásával tudsz elérni, itt egyszerűen válaszd a "Számla letöltése" gombot.

Lehetőségem van egyszerre több kurzus megvásárlására?

Természetesen igen. Az adott mester oldalán a “Csak ez a kurzus” gombra kattintva a választott mester csomagja automatikusan a Kosaradba kerül. A Kosaradba egymás után két vagy több mestere kurzusát is beteheted, majd ezután el tudod indítani a vásárlási folyamatot. Ezen felül lehetőséged van “Éves bérlet” vásárlására, amivel teljes körű hozzáférés kapsz az összes mestertünk kurzusához 365 napon keresztül.

Lehetőségem van “Hamarosan” MesterAkadémia kurzus elővásárlására?

Elővásárlásra sajnos nincs lehetőség. A hamarosan érkező mester oldalán az “Értesítést kérek” gombra kattintva automatikus emlékeztetőt küldünk a kurzus megjelenésekor a megadott email címre.

Vásároltam egy MesterAkadémia kurzust, de nem jelenik meg a Profilom alatt. Mit tegyek?

Először is kérünk, hogy légy türelemmel egy-két percig, majd frissítsd az oldalt, ezután ellenőrizd, hogy a regisztrált email címedre a visszaigazoló email megérkezett-e. Ha a Beérkezett üzenetekben nem találod, ellenőrizd a Spam, illetve a Promóciók mappáidat is.

Amennyiben nem érkezett meg a visszaigazoló email, vélhetően tényleg nem történt sikeres vásárlás. Itt találsz néhány gyakori okot, ami segíthet:

Kérjük, ellenőrizd, hogy a bevitt adatok helyesek-e. Gyakran előfordul, hogy a vásárlás akadálya egyetlen elütött karakter.

Jelenleg az alábbi fizetési formák állnak rendelkezésre: OTP Simple és PayPal. Kérjük, ellenőrizd, hogy az engedélyezett kártyák valamelyikével próbáltál-e vásárolni.

Esetleg már megvásároltad korábban a kurzust? Ugyanazt a kurzust kétszer nem fogod tudni megvásárolni, azért kérjük, ellenőrizd, nem iratkoztál-e már be erre a kurzusra.

Ha így sem sikeres a vásárlási folyamat, talán az oldal betöltésével lehet probléma. Javasoljuk, hogy:

Menj fel a mesterakademia.hu nyitóoldalára, lehetőleg a javasolt böngészők (Chrome vagy Firefox) valamelyikével.

Keresd meg a böngésződ Beállításainál az Előzmények törlését, ahol jelöld be a “Cookie-kat”, majd nyomj a törlés gombra.

Töltsd be újra az oldalt, jelentkezz be, és próbáld meg újra a vásárlást!

Amennyiben megérkezett a visszaigazoló email, kérjük, ellenőrizd, hogy megfelelő email címmel és jelszóval (a vásárláskor használttal megegyezővel) vagy-e bejelentkezve az oldalra.

Amennyiben a megfelelő email címmel vagy bejelentkezve, és megérkezett a vásárlást visszaigazoló email is, de mégsem jelenik meg a Profilod alatt a megvásárolt kurzus, kérjük, lépj kapcsolatba velünk az info@mesterakademia.hu email címen.

Felhasználtam a promóciós kódomat, de nem működik. Mit tegyek?

Ellenőrizd, hogy biztosan a helyes promóciós kódot írod-e a megfelelő helyre (kis- és nagybetűkre, számokra, egybe és külön írásra is figyelj). Amennyiben megbizonyosodtál arról, hogy a promóciós kódot helyesen írtad be és mégsem működik, kérjük, fordulj hozzánk segítségért az info@mesterakademia.hu email címen.

 

MESTERAKADÉMIA KURZUS MINT AJÁNDÉK

 

A MesterAkadémia kurzusai ajándékba is küldhetőek?

Regisztrációt követően a mester oldalán a menüsorban az “Ajándékba adom” gomb segítségével van lehetőséged valaki más részére ajándékozni az adott kurzust, illetve éves bérletet is, amivel korlátlan hozzáférést kap 365 napig az összes mesterünk Alap kurzus csomagjához.

Hogyan tudom megvásárolni az ajándék MesterAkadémia kurzust?

A nyitóoldal jobb felső sarkában a Belépés gombra kattintva először a “Regisztrálok” gomb segítségével regisztrálnod kell. Regisztráció után az adott mester oldalán az "Ajándékba adom" gombra kattintva tudod elindítani a vásárlási folyamatot.

Hogyan néz ki az ajándékba adott MesterAkadémia kurzus, amit a címzett fog kapni?

A megajándékozott fél emailt kap tőlünk, amiben az alábbi szöveg szerepel:

Kedves ...!

Képzeld, ... az alábbi üzenettel megajándékozott egy MesterAkadémia videókurzussal:

<személyes üzenet helye>

Kérjük, aktiváld az ajándékod az alábbi gombra kattintva, és regisztrálj az oldalra!

Jelentkezz be mielőbb a Mesterakadémia.hu oldalon, és indítsd el az első epizódot!

Ha kérdésed van, kérjük, írj az info@mesterakademia.hu címre.

Üdvözlettel,

a Mesterakadémia.hu csapata

Lehetőségem van fizikai ajándék kártyát is küldeni?

Sajnos nincs. Az ajándék funkció egyelőre csak online, emailes változatban áll rendelkezésre. Viszont lehetőséged van egy általunk készített ajándék kártyát kinyomtatni és kitölteni az ajándékozottad számára. Az ajándékkártyát keresd a főoldalon!

Be tudom állítani, hogy az ajándékom milyen időpontban legyen kézbesítve?

Az ajándék vásárlási folyamat során ki tudod választani a “Későbbi időpontban szeretném kiküldeni” pontnál az általad preferált kiküldési dátumot. Ha nem választasz későbbi dátumot, a vásárlási folyamat végén az “Azonnali kiküldés” gomb kijelölésével a vásárlás napján 16:00-kor kézbesítjük az ajándékodat. Az ajándékod kiküldése után már nem tudsz változtatni a kézbesítés dátumán.

Meg tudom változtatni utólag az Ajándék kézbesítési időpontját?

Ha befejezted az ajándék vásárlási folyamatot, később már nem tudod megváltoztatni a kiküldés időpontját.

Hogyan tudom ajándék vásárlás után megváltoztatni az ajándékozott email címét?

Abban az esetben, ha az eredeti ajándékozás címzettje még nem regisztrált az oldalon, te pedig szeretnéd megváltoztatni az ajándékozás során megadott email címet egy másikra, lépj velünk kapcsolatba az info@mesterakademia.hu email címen.

Tudok egyszerre több címzett számára is ajándékot vásárolni?

Jelenleg nem tudsz egyszerre több címzettnek ajándékot vásárolni. Amennyiben több személyt is szeretnél megajándékozni, egyenként szükséges elvégezned a vásárlásokat.

Ha az első vásárláskor ezt engedélyezted, a vásárlási (bankkártya) adataidat biztonsággal tároljuk a fizetési felületen, ami a további vásárlásoknál egyszerűsíti a folyamatot.

Tudok egy címzettnek több MesterAkadémia kurzust egyszerre vásárolni?

Egy címzettnek egyszerre egy Kurzust tudsz ajándékba küldeni, azonban lehetőséged van “Éves bérlet” csomag ajándékozására is, amivel az ajándékozottad egy éves teljes körű hozzáférést kap az összes mesterünk Alap kurzus csomagjához. Ezt minden mesterünk oldalán az “Ajándékba adom” gomb segítségével megteheted.

Nem tudom melyik MesterAkadémia kurzus lenne az ideális ajándék. Tudok egy általános hozzáférést választani, ami aztán bármelyik kurzusra beváltható?  

Nem tudod melyik mesterünket válaszd? Ajándékozz “Éves bérlet” csomagot, amivel az ajándékozottad egy éves teljes körű hozzáférést kap az összes mesterünk Alap kurzus csomagjához. Ezt minden mesterünk oldalán az “Ajándékba adom” gomb segítségével megteheted.

Lehetőségem van olyan MesterAkadémia kurzust ajándékozni, ami még a vásárlás időpontjában nem jelent meg, csak “Hamarosan következik”?

Egyelőre ilyen lehetőség sajnos nincs. Értesítést tudsz kérni a kurzus indulásáról a főoldalon a megfelelő gomb segítségével.

Nem érkezett meg a címzetthez az ajándék MesterAkadémia kurzus. Mit tegyek?

Sajnáljuk, előfordulhat, hogy az üzenetünk a Spam mappába kerül, ami egy ajándékozás esetén kellemetlen helyzetet eredményezhet.  Kérünk, hogy amennyiben a “Beérkezett üzenetekben” az ajándékozott nem találja a levelünket, kérd meg, hogy ellenőrizze a “Spam” mappáját. Amennyiben a megajándékozott személy email címe @gmail.com-ra végződik, előfordulhat, hogy a rendszer a Promóciók mappába teszi a levelet, így ezt a mappát is célszerű ellenőrizni.

Amennyiben a MesterAkadémia ajándék kurzusát a megajándékozott egyik mappájában sem sikerül megtalálni, kérjük, hogy forduljatok hozzánk az info@mesterakademia.hu email címen.